

BAŞARININ İLK SIRRI
EVDE MUTLU OLMAKTIR ..!!
Kötü günümde olmadığın zaman vageçtim Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini açıkca söylemediğini anladığım zaman vazgeçtim, Gözlerime bakmadığında kalbinle bakmadığını ve bana halen sölemediğin şeyler olduğunu hissettiğimde vazgeçtim, Her sabah benimle uyanmak istemediğini geleceğimizin hiçbir yere gitmediğini anladığım zaman vazgeçtim, Düşüncelerime ve değerlerime değer vermediğin için vazgeçtim ,Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğin için vazgeçtim, Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için vazgeçtim, Tablolarımda artık kendimi çizemediğim ve tek neden sen olduğun için vazgeçtim,
BENCİL OLDUĞUN İÇİN VAZGEÇTİM! Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi , çünkü sevgim yüceydi.
Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım.Bu yüzden bende senden VAZGEÇTİM.
14.02.2012
R.Oruç CEYLAN


